مجمع وبلاگ نویسان فیروزآباد

مجموعه ای از بهترین مطالب وبلاگ نویسان فیروزآباد

مجموعه ای از بهترین مطالب وبلاگ نویسان فیروزآباد



فیروزفا، یک وبلاگ جمعی برای وبلاگ نویسان فیروزآبادی هست ..
تمامی فیروزابادی ها می توانند با ارسال درخواست به مدیریت سایت در مجمع وبلاگ نویسان فیروزآباد عضو شده و اقدام به انتشار محتوای خود (در هر زمینه ای : فرهنگی، سیاسی، مذهبی، هنر و ...) نمایند.
فیروزفا وابسته به هیچ ارگان خواصی نمی باشد و اکثریت محتواهای آن به صورت اختصاصی تولید و انتشار میابد.
فیروزفا، تمامی زمینه های خبری - سیاسی - فرهنگی - هنری - آموزشی و ... را در خود جای می دهد و صرفا برای انتشار اخبار سیاسی و یا تصاویر فرهنگی و ... ساخته نشده است.
هم اکنون به جمع فیروز فایی ها بپیوندید.

¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

التمـــــــــاس دعــــــــا داریـــــــم

(¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸)
¸.•´•.¸)`' •.¸)
( `•.¸
`•.¸ )
¸.•)´
(.•´
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اینم از پکیج دوم کاریکاتور های فیروزفا ...

کاریکاتور های کاملاً مفهومی هستند و برای درک بهتر از مفهوم کاریکاتور باید مدت زمان هر چند اندکی رو روی اون تامل بفرمایید.



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۹
یک فیروزآبادی


بیماری‌های لثوی در مراحل ابتدایی خود به صورت «ورم لثه» ظاهر می‌شود و ممکن است هنگام مسواک زدن خونریزی کند. اگر آن درمان نشود به شکل پیوره یا پیرادندان‌آماس (Periodontitis) یا همان بیماری بافت‌های اطراف دندان درمی‌آید.

دندان‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارهای تغذیه‌ای در انسان و دیگر موجودات هستند. اهمیت به دندان برای اغلب ما تعریفی دارد که حالا با توجه به پژوهش‌های اخیر باید تعاریفی سنتی را تغییر دهیم.
 
به گزارش فرادید به نقل از گاردین، باید از نگاه سنتی نسبت به مراقبت از دندان و دهان کمی فاصله گرفت، البته فاصله به معنای پیشرفت مدنظر است. تردیدی نیست اگر بگوییم که اکثر ما پر کردن دندان و مراقبت از لثه‌ها را نمونه‌ی بارز مراقبت از دهان و دندان می‌دانیم. این در حالی است که مراقبت‌های پیش از خراب شدن دندان بسیار مهم‌تر هستند. طبق آخرین پژوهش‌های انجام شده، خرابی دندان می‌تواند با دیابت، بیماری‌های قلبی و همچنین سرطان در ارتباط باشد.
 
اکثر ما قبل از خواب مسواک می‌زنیم، اما همه چیز از صبح شروع می‌شود. وقتی که از خواب بیدار می‌شویم و احتمالا صبحانه‌ای هم میل می‌کنیم. سپس لباس‌ها را پوشیده و به سمت محل کار می‌رویم. دسته‌ای از ما که به وجهه ظاهری خودمان اهمیت می‌دهیم قبل از بیرون آمدن از خانه مسواک می‌زنیم. برخی لبخند زیبا را یکی از نشانه‌های شخصیتی خود تلقی می‌کنند و برخی دیگر نیز برای جلوگیری از بوی بدن دهان و همچنین پوسیدگی مسواک می‌زنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۳
یک فیروزآبادی
یک کاریکاتوریست در صفحه اینستاگرام خود با درج کاریکاتور امیر تتلو، به حضور او در صداوسیما، فوتبال، ساخت کلیپ هسته‌ای و...اشاره کرده و از انتظارش برای دریافت مجوز ارشاد سخن گفته است!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۲
یک فیروزآبادی
این پست رو به جهت تاکیدی که رهبر بر مبارزه با استکبار داشت صلاح دیدم که توی وبلاگ منتشر کنم.


هر طور که با خودم حساب کردم دیدم هیچ چیز دلنشین تر از شنیدن سخنان رهبر از زبان خودشون نیست، به همین منظور لینک دانلود فیلم رو در زیر قرار می دم تا همه بتونند از اون استفاده کنند.
لینک دانلود از سایت فارس نیوز با حجم 33 مگابات و فرمت mp4


در این فیلم رهبر ابتدا تذکری به پدر و مادران در خصوص مساله ازدواج می دهند و سپس بر لزوم ادامه مبارزه با استکبار صحبت می کنند.
۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۹
یک فیروزآبادی

توی این پست می خوام در خصوص زنی به نام "راشل کوری" صحبت کنم ...

دلیل صحبتم هم اینه که نشون بدم که کسانی که دم از حقوق بشر می زنند(آمریکا و ...) و دست نشانده هایشان (اسرائیل و ...) چگونه شخصیت هایی هستند ...


راشل کوری که بود؟ (دختر آمریکایی با خون فلسطینی)

راشل کوری جوان 23 ساله آمریکایی 27 ژانویه سال 2003 به نوار غزه سفر کرد. در اولین شب اقامتش در شهر رفح در جنوب نوار غزه با دو نفر از فعالین خارجی که می‌خواستند با نصب تابلوهایی که روی آن‌ها نوشته بودند"افراد بین‌المللی"باعث توقف تیراندازی سربازان اسرائیلی به سمت شهروندان فلسطینی شوند. می‌خواستند با سیاست "تخریب منازل، ریشه‌کن کردن درختان و ارعاب شهروندان بی‌دفاع فلسطینی" مقابله کنند.


مشرق نیوز :

1- بسیاری افراد از جمله خود من تا کنون مقابل بولدوزرها و مقابل تانک‌های اسرائیلی ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه این بولدوزرها و تانک‌ها جرأت نمی‌کردند حتی نزدیک ما بشوند، چه برسد به آن‌که بخواهند ما را بکشند، اما درباره راشل کوری دستور به زیر گرفتن یک شهروند خارجی به راحتی داده می‌شود.

2- راشل کوری را تنها بولدوزر ساخت آمریکا نکشت، بلکه یک رژیم ساخت آمریکا کشت که بدون حمایت‌های همه‌جانبه و بی‌قید و شرط سیاسی، نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک واشینگتن هرگز نمی‌توانست دست به چنین جنایاتی بزند. دولت اوباما نه تنها باید به عدالت‌طلبی والدین راشل کمک می‌کرد، بلکه باید از طرف آن‌ها موضوع را پیگیری می‌کرد.


تصاویر :



کاریکاتور :



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۳
یک فیروزآبادی

تاریخ تولدت مهم نیست....تاریخ تبلورت مهم است........

اهل کجابودنت مهم نیست....اهل و به جابودنت مهم است........

منطقه ی زندگی ات مهم نیست........منطق زندگی ات مهم است....

گذشته ی زندگی ات مهم نیست...گذشت درزندگی ات مهم است...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۱
یک فیروزآبادی

ایرانی کشوری هست که توی خیلی از زمینه ها حرف هایی برای گفتن داره, یکی از زمینه های بسیار خوب توی کسب درامد و همچنین ابراز وجود میهن عزیزمان ایران تهیه و تولید بازی های رایانه ای هست ..
شاید شما پیش خودتون بگید که ساخت بازی رایانه ای خیلی سخت هست اونم با گرافیک بالا و در سطح بازی های مطرح خارجی ..
اما طبق تجربه خودم باید بگم که فقط کمی همت لازم دارم و 100 البته کمی هم پشتیبانی و حمایت از طرف مسئولین ...

طی سالهای گذشته بنیادی توی کشورمون راه افتاده تحت عنوان بنیاد ملی بازی های رایانه ای, این بنیاد کارش رو تقریباً خوب داره پیش می بره فقط حمایت ها چندان محسوس نیست ...
آدرس بنیاد : http://ircg.ir/sn/home

به نظر بنده توی جنگ نرم باید فعالیتمون رو بیشتر کنیم، اصلاً باید برامون بشه یه اصل، یه نوع هدف توی زمینه خودش و ...
داشتم توی اینترنت گشت و گذار می کردم که رسیدم به سایتی که یه تبلیغ خیلی زیبا گذاشته بود، تبلیغ رو کلیک کردم و وارد سایت اصلی شدم که با پدیده ای نادر توی کشورمون مواجه شدم، دیدم که انصافاً پتانسیل کار توی کشورمون بالاست، بالا که نه، خیلی بالاست ...
پیشنهاد می کنم انیمیشن های این گروه رو مشاهده کنید :

تیزر تبلیغاتی نبرد ایران با اسرائیل (پیام راشل کوری2)

کاری از : گروه انیمیشنی فاطمه الزهراء (س)

از همینجا از مسئولین می خوام که کمی بیشتر به مساله بازی و بازی سازی توجه کنند، بازی های ساخته شده توسط گروه های مطرح که برخی از اونها در زیر ذکر شده اند بازی های بسیار زیبایی می باشند اما نیاز به تیم، وقت و هزینه سنگینی دارد.
صرف وقت و هزینه شاید در ابتدا مساله مهمی باشد، اما فکر نمی کنم آینده فرزندانمان مهمتر باشد. به استدلال بنده وقت و بودجه در این راستا هزینه نیست، بلکه سرمایه ای ارزشمند و باقی ماندی برای نسل های بعدیمان است ...

نمونه ای از بازی های ساخته شده توسط ایرانی ها :
- بازی ایرانی مرزبان کوچک (استادیو سه بعدی سیمرغ)
- عصر پادشاهان
و ...

مسلماً حمایت از بازی سازان یک نوع حمایت از انیمیشن سازان نیز می باشد که خود می تواند در خلق چهره های 3D شخصیت های ایرانی، مذهبی و ... جهت استفاده در پروژه های بازی و ... تاثیر گذار باشد.

ما می توانیم توسط موتور های بازی سازی مشهور به خلق بازی های سه بعدی بسیار زیبا و با کیفیت برای سیستم عامل های مختلف بپردازیم ...

ساخت بازی می تواند خود یک اشتغال زاری مستقیم و غیر مستقیم برای افراد مختلف باشد ...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۶
یک فیروزآبادی
به گزارش وبلاگ فیروزفا و به نقل از باشگاه خبرنگاران: منابع خبری مختلف در دور جدید مذاکرات هسته ای خبر از برداشتن گام های نهایی برای رسیدن به توافق را نقل می کنند.در این راستا عصر دیروز محمد جواد ظریف در بالکن هتل کبورگ که این روزها سوژه عکاسان و فیلم براران خبری شده است متنی را به نمایش گذاشته که گمان می رود صفحه ای از متن توافق نهایی باشد.

این عکس ها در فضای مجازی منتشر شده و توسط کاربران دست به دست می شود.




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۸
یک فیروزآبادی

اینم از عکس جانکری و تیمش در انتظار ظریف ..

به استدلال وبلاگ فیروزفا، تیم های مذاکره کننده خارجی بی صبرانه منتظر رسیدن به نتیجه هستند و علناً مشخص هست که دندان طمعشون رو نکشیدند ...


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۱
یک فیروزآبادی
گروه تروریستی داعش، تصویری تزیینی در فضای مجازی را منتشر کرده است که در آن پرچم داعش بر فراز مجمسه آزادی آمریکا قرار گرفته است.

گروه تروریستی داعش، تصویری تزیینی در فضای مجازی را منتشر کرده است که در آن  پرچم داعش بر فراز مجمسه آزادی آمریکا قرار گرفته و شهر نیویورک نیز در حال سوختن در آتش است.

گفته می‌شود این پروپاگاندای تصویری داعش، پیغامی برای دولتمردان آمریکایی بوده است.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۵
یک فیروزآبادی